Συνέντευξη για τα Bar Trends στη Horecamarket.gr

Η Barista Pro είναι μια βραβευμένη ελληνική εταιρεία που αποτελείται από μια δυναμική ομάδα ανθρώπων. Τα καινοτόμα προϊόντα όπως και οι υπηρεσίες της διέπονται από αγνές πρώτες ύλες χωρίς τεχνητά αρώματα και χρωστικές, δίνοντας έμφαση στο healthy living.

O Κωνσταντίνος Αγαδάκης, Chief Commercial Officer της Barista Pro μιλάει στο Horecamarket για τα Ροφήματα και τα trends της σεζόν.

Τι πρέπει να προσέχει ένας Barista όταν κάνει αλλαγή – ανανέωση στον «κατάλογο» του μπαρ ;

Ένας barista αυτό που θα πρέπει να προσέξει είναι οι νέες τάσεις που κυκλοφορούν στην παγκόσμια αγορά ροφημάτων. Η τελευταία τάση που είναι ανοδική και στην ουσία φωτίζει το μέλλον των ροφημάτων, είναι προϊόντα και συνταγές οι οποίες ενισχύουν το healthy living όπως συνταγές με φυτικά ροφήματα.
Γενικότερα προϊόντα με ελάχιστες θερμίδες, χωρίς γλουτένη και που στην σύστασή τους δεν έχουν χημικά συντηρητικά.

Ποσό επηρεάζουν τα trends στη διαμόρφωση του;

Η αλλαγή σε ένα κατάλογο, που συμπνέει με τα trends της αγοράς δίνει μια δυναμική στο καταναλωτικό κοινό, το οποίο πλέον είναι πολυδιάστατο.
Θα φέρω εδώ ένα παράδειγμα, με την πρώτη σοκολάτα γάλακτος που συστήσαμε εμείς στην αγορά, η οποία καλύπτει 4 κατηγορίες καταναλωτών:
α. τον κλασσικό καταναλωτή που πίνει ρόφημα σοκολάτας γάλακτος με γάλα ζωικής προέλευσης αλλά με 33% αποβουτυρωμένο κακάο, χωρίς γλουτένη και χωρίς άμυλο και μόνο 123 θερμίδες.
β. Καλύπτει την κοινότητα των vegan διότι με την προσθήκη φυτικού ροφήματος γάλακτος πχ βρώμης ή αμυγδάλου, το προϊόν μετατρέπεται σε vegan διότι η σοκολάτα δεν έχει ζωικά λιπαρά, επίσης καλύπτονται και οι vegetarian που δίνουν έμφαση σε φυτικά ροφήματα.
γ. Το κοινό που έχει θέμα με τη λακτόζη και τέλος
δ. το κοινό που θέλει ένα υγιεινό και γευστικό ρόφημα!

Ποια κατηγορία ροφημάτων είναι πιο δημοφιλής και ποιος πιστεύετε είναι ο λόγος ;

Η κατηγορία που έχει ενταθεί και έχει διατηρηθεί τα τελευταία 5 χρόνια στην ελληνική αγορά, είναι η κατηγορία των παραδοσιακών χυμών – αναψυκτικών Giagiamas, τα οποία έχουν εδραιωθεί στη γεύση των καταναλωτών, και υποστηρίζονται από τους ίδιους, για τους εξής λόγους.
– αποτελούνται από 100% ελληνικά φρούτα
– χωρίς συντηρητικά
– χωρίς γλουτένη
– και με γεύσεις οι οποίες θυμίζουν τους χυμούς και τα αναψυκτικά που μας έφτιαχναν οι γιαγιάδες στα σπίτια μας.

Ποιες γεύσεις θα κυριαρχήσουν αυτή τη σεζόν ;

Η σεζόν που έρχεται θα φέρει μια γενικότερη ανακατάταξη στα προϊόντα των ροφημάτων. Οι γεύσεις που πιστεύω πως θα κυριαρχήσουν είναι η all time classic λεμονάδα, η ροζ λεμονάδα μας (συνδυασμός λεμόνι και φράουλα), η πανδαισία 9 φρούτων (ένα blend από 9 ελληνικά φρούτα), τα smoothies της SmartFruit, με γεύσεις όπως tropical blend και superfruits, αλλά και τα τσάι σε μορφή ice tea της σειράς barista pro.

Ποια είναι τα 5 σημαντικότερα κομμάτια που πρέπει να προσέξει ένα café bar στον κατάλογο των ροφημάτων του;

Το πιο βασικό είναι πως πρέπει οπωσδήποτε μέσα στη λίστα του να εντάξει την καινοτομία και τη διαφοροποίηση. Θα πρέπει να έχει μια tailor made συνταγή ροφήματος, οπωσδήποτε προϊόντα που σηματοδοτούν τα healthy living, και γεύσεις οικείες που να ταιριάζουν με τον ουρανίσκο των ήδη υπάρχων πελατών του.

Πως επηρέασε ο Covid -19 τις προτιμήσεις των καταναλωτών και τις επιλογές προϊόντων των καταστημάτων ;

Ο covid ήρθε και δυστυχώς απ’ ότι φαίνεται θα συνεχίσει να υπάρχει, αλλά εκτός του ιού, θα αρχίζει να επηρεάζει πλέον κι τις επιλογές των καταναλωτών. Ο καταναλωτής θέλει να γεύεται προϊόντα τα οποία είναι healthy αλλά του αφήνουν και μια πολύ καλή επίγευση και γεύση. Η στροφή τους δείχνει ότι πηγαίνουν καθαρά σε προϊόντα healthy living και εμείς ως barista pro από το ξεκίνημα του covid έχουμε εντάξει αρκετά τέτοια προϊόντα αλλά και συνταγές που καλύπτουν την αναζήτηση των καταναλωτών.

 

Πόσο πιστεύετε ότι έχει συμβάλει η ψηφιακή τεχνολογία και τα Social Media στην εξέλιξη του κλάδου Ho.Re.Ca. ;

Πλέον είναι κατανοητό από όλους πως το digital marketing είναι μονόδρομος, για όλα τα σημεία και τα κανάλια της Ho.Re.Ca.. Βοηθάει πάρα πολύ, με γρήγορα βήματα για να κατανοεί ο καταναλωτής, ο πελάτης αλλά και η εταιρεία ένα προϊόν και τις υπηρεσίες που παρέχει, χωρίς απαραίτητα να είναι θέμα τιμής.

Στην ουσία τα social media βοήθησαν τη Barista Pro, στη γρήγορη οικειοποίηση της με πελάτες και καταναλωτές, αλλά και για να κατανοήσει η αγορά γρήγορα ότι πουλάμε λύσεις και υποστήριξη πίσω από κάθε προϊόν που έχουμε στο portofolio μας.

 

Ποιο ήταν το αγαπημένο σας ρόφημα όταν ξεκινήσατε και ποιο είναι τώρα ;

Το αγαπημένο ρόφημα είναι η λεμονάδα Giagiamas και παραμένει για μένα το καλύτερο προϊόν, γευστικά, για το δικό μου ουρανίσκο. Εκτός αυτού είναι μια πραγματική ιστορία και μια συνταγή από το 1957, μια γεύση που πραγματικά αξίζει όλοι οι Έλληνες να δοκιμάσουν. Το μυστικό είναι στη συνταγή.

 

horecamarket

TOP

Μετάβαση στο περιεχόμενο