Τα cafe πρέπει να επενδύσουν επειγόντως σε καινοτόμες υγιεινές λύσεις και προτάσεις

Ο CEO της Barista Pro και συνδημιουργός των Gia…giamas, περιγράφει στην Αλεξάνδρα Παπαδημητρίου τις πρωτοβουλίες που ανέλαβε η εταιρία για τη στήριξη των συνεργαζόμενων καταστημάτων με υγιεινά ready to drink ροφηματα, αναλύει το νέο healthy living project Η Επόμενη Μέρα και εξηγεί γιατί παραμένει αισιόδοξος για το μέλλον της εστίασης.

Για τους ιδιοκτήτες εκατοντάδων cafe, αναψυκτηρίων, ξενοδοχείων και εστιατορίων ανά την Ελλάδα, οι αδελφοί Αγαδάκη είναι ταυτισμένοι με το πιο εμβληματικό προϊόν τους, τη σειρά φυσικών αναψυκτικών Gia…giamas. Για τους επιχειρηματίες, όμως, που δραστηριοποιούνται στα Δωδεκάνησα, τη Λέσβο, τη Λήμνο, τη Σάμο και την Ικαρία, είναι πάνω απ’ όλα οι πολύτιμοι συνεργάτες που αναλαμβάνουν καθημερινά την τροφοδοσία των καταστημάτων τους μαζί με το υπόλοιπο επιτελείο της Barista Pro, έναν από τους μεγαλύτερους προμηθευτές του κλάδου Horeca στο Ανατολικό και το Νότιο Αιγαίο. «Δεν είμαστε μία εταιρία που απλώς προμηθεύει την αγορά με προϊόντα. Πολύ περισσότερο, είμαστε ένας αξιόπιστος επενδυτικός σύμβουλος που προτείνει στις επιχειρήσεις tailor made λύσεις για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του κοινού και να αυξήσουν την κερδοφορία τους. Γι’ αυτό και η διαφαινόμενη κρίση στον τουρισμό, μάς κινητοποιεί να γίνουμε ακόμη πιο ευέλικτοι και εφευρετικοί προκειμένου να στηρίξουμε τα καταστήματα εστίασης και τα ξενοδοχεία σε μία κατεξοχήν τουριστική περιοχή», εξηγεί ο Κωνσταντίνος Αγαδάκης, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας. «Αναμφίβολα, το κανάλι Horeca δέχτηκε τεράστιο πλήγμα ήδη από την εμφάνιση της πανδημίας. Ακόμη και τώρα, η αγορά δεν είναι προετοιμασμένη για την επόμενη μέρα, ενώ και μεταξύ των καταναλωτών εξακολουθεί να κυριαρχεί το αίσθημα της ανασφάλειας»

Η Επόμενη Μέρα, το νέο project για υγιεινά ready to drink ροφήματα

 Για τον Κωνσταντίνο Αγαδάκη, η πραγματική πρόκληση για τους επαγγελματίες της εστίασης στην παρούσα φάση είναι να εμπεδώσουν στον καταναλωτή την αίσθηση της ασφάλειας. «Όλοι θέλουμε να νιώθουμε απόλυτα ασφαλείς στους χώρους που επισκεπτόμαστε. Ο πελάτης ελέγχει την καθαριότητα ενός μαγαζιού, αναζητά πινακίδες που πιστοποιούν ότι έχει απολυμανθεί, θέλει να βλέπει ότι τα προϊόντα που αγοράζει παρασκευάζονται και συσκευάζονται με τον πιο ασφαλή τρόπο. Επιπλέον, ο καταναλωτής έχει ανάγκη αυτόν τον καιρό από θετική ενέργεια και αισιοδοξία. Κι αυτό ακριβώς επιδιώξαμε να προσφέρουμε στους συνεργάτες μας ήδη από την πρώτη στιγμή που ξέσπασε η πανδημία. Οι εγκαταστάσεις, το προσωπικό και η διανομή μας, προσαρμόστηκαν ταχύτατα στις νέες συνθήκες, συνεχίζοντας κανονικά την τροφοδοσία των σημείων που προμηθεύουμε με πολύ αυστηρές προδιαγραφές υγιεινής», λέει ο Κωνσταντίνος Αγαδάκης. «Προτεραιότητά μας, ήταν να αναπτερώσουμε το ηθικό και την ελπίδα των συνεργατών μας, παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες για την προσαρμογή τους στις ανάγκες της εποχής. Το πρώτο που κάναμε ήταν να δώσουμε στα σημεία με τα οποία συνεργαζόμαστε στα Δωδεκάνησα και το Ανατολικό Αιγαίο τη δυνατότητα να εντάξουν στο κανάλι του delivery τα έξυπνα προϊόντα healthy living. Το project #VitaminAlert #μένουμεσπίτι #πίνουμεσπίτι είχε ομολογουμένως θεαματικά αποτελέσματα, στηρίζοντας τις πωλήσεις των επιχειρήσεων σε μία εξαιρετικά κρίσιμη και πρωτόγνωρη συγκυρία. Γι’ αυτό, άλλωστε, όχι απλώς θα διατηρήσουμε το συγκεκριμένο project, αλλά θα το ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο με νέα καινοτόμα προϊόντα, 100% συμβατά με έναν υγιεινό τρόπο ζωής, καθώ αποσκοπούν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Η νέα δράση που εγκαινιάζουμε, με τη χαρακτηριστική ονομασία η Επόμενη Μέρα, δίνει την ευκαιρία σε κάθε κατάστημα να εμφιαλώσει τα προϊόντα Gia…giamas σε μπουκάλια των 330ml τα οποία παρέχουμε εμείς ήδη αποστειρωμένα, με ειδικό καπάκι ασφαλείας και επίσημη ετικέτα όπου αναγράφονται τα συστατικά και ο διατροφικός πίνακας, όλα εγκεκριμένα από τον ΕΦΕΤ. Το μόνο που χρειάζεται είναι να έχει άδεια παρασκευαστηρίου, δηλαδή κουζίνα»

Ευκαιρία για την εστίαση να επενδύσει σε έξυπνα προϊόντα healthy living

Όπως εξηγεί ο Κωνσταντίνος Αγαδάκης, «με αυτόν τον τρόπο, κάθε μαγαζί μπορεί να διαφοροποιηθεί από την αγορά των καθιερωμέων ready to drink, δημιουργώντας πλούσια σε βιταμίνες και vegan friendly προϊόντα, χωρίς συντηρητικά και γλουτένη. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να δείξει ένα κατάστημα στους πελάτες ότι στέκεται δίπλα τους και μεριμνά για την υγεία και την ενίσχυση του ανοσοποιητικού τους συστήματος, μέσα από μία πανδαισία γεύσεων. Θα πρέπει όλοι οι επιχειρηματίες του κλάδου να αλλάξουμε την έως τώρα στάση μας απέναντι στους καταναλωτές, επενδύοντας σε υγιεινές λύσεις και προτάσεις, όπως για παράδειγμα τα healthy bowls, τα smoothies και τα καινοτόμα ελληνικά προϊόντα. Μπορούμε να ανατρέψουμε τις δυσοίωνες προβλέψεις εάν αντιμετωπίσουμε την κρίση ως πρόκληση, βγαίνοντας μπροστά με δυναμισμό, πίστη και αισιοδοξία. Αυτό είναι το μήνυμα που μεταφέρουμε από την πρώτη στιγμή στα καταστήματα που προμηθεύουμε και στους 36 συνεργάτες μας σε όλη τη χώρα. Η απόδοση που είχαν το take away και το delivery το προηγούμενο δίμηνο, αποδεικνύει ότι η απάντηση στην κρίση είναι η δράση! Οι μικρομεσαίες -και όχι μόνο- επιχειρήσεις που τρέμουν μπροστά σε μία ενδεχόμενη έλλειψη ρευστότητας τις επόμενες εβδομάδες, δεν πρέπει επ’ ουδενί να τραβήξουν χειρόφρενο. Η συμβουλή που δίνουμε σε όλους τους συνεργάτες μας, με τους οποίους βρισκόμαστε σε διαρκή επικοινωνία, είναι να υιοθετήσουν τη στρατηγική που εφαρμόζουμε ως εταιρία: Σε περιόδους κρίσης η Barista Pro δεν πατάει φρένο, αλλά γκάζι!

Κάθε κρίση δημιουργεί ευκαιρίες

 Έχοντας ήδη διανύσει μία μακρά διαδρομή στην τροφοδοσία της αγοράς Horeca που εγκαινιάστηκε το 1997, ο Κωνσταντίνος Αγαδάκης δεν υποτιμά τις συνέπειες που θα έχουν η πανδημία και η υποχώρηση της τουριστικής κίνησης στον τζίρο των καταστημάτων εστίασης και των ξενοδοχείων. «Αυτό που χρειάζονται τη δεδομένη στιγμή οι επιχειρήσεις είναι η ενίσχυση της ρευστότητάς τους με χαμηλότοκα δάνεια και τις μικρότερες δυνατές εγγυήσεις. Τα μέτρα που ήδη έχουν ανακοινωθεί από την κυβέρνηση πρέπει να τα δούμε να εφαρμόζονται στην πράξη. Σίγουρα, όμως, απαιτούνται πρόσθετες παρεμβάσεις, όπως η επέκταση της μείωσης των ενοικίων ως το τέλος του έτους και η μείωση του συντελεστή ΦΠΑ στην στο 6% για όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Εξάλλου, έχει έρθει πια η ώρα να καταργηθεί ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης, ο οποίος επιβαρύνει σημαντικά την τιμή του καφέ και πλήττει δραματικά τη ρευστότητα των εισαγωγικών επιχειρήσεων και των roaster. Μόνο με τέτοια δραστικά μέτρα θα καταφέρουν οι επιχειρήσεις να ανακάμψουν ταχύτερα, στηρίζοντας την οικονομία και την απασχόληση, όπως άλλωστε το έκαναν και όλα τα προηγούμενα χρόνια μέσα στην κρίση. Είναι θεμελιώδες για την αγορά να ανακτήσουν οι επιχειρηματίες και οι καταναλωτές την αισιοδοξία τους. Δυστυχώς, τα μέσα ενημέρωσης καλλιεργούν ένα φοβικό κλίμα, δίνοντας έμφαση μόνο σε αρνητικές ειδήσεις που δημιουργούν στον κόσμο τον φόβο ότι κινδυνεύει μόλις βγει απ’ το σπίτι. Πρέπει ν’ αρχίσουμε να βλέπουμε τη θετική όψη των πραγμάτων, έστω κι αν είναι δυσδιάκριτη αυτή την εποχή», λέει ο Κωνσταντίνος Αγαδάκης. «Στη Βarista Pro, έτσι αντιμετωπίζουμε την επόμενη μέρα, θεωρώντας ότι κάθε κρίση δημιουργεί νέες ευκαιρίες. Ειδικά για όσους θα προσαρμοστούν στις νέες ανάγκες του καταναλωτή και θα υιοθετήσουν το τρίπτυχο στρατηγική, επαγγελματισμός και αισιοδοξία

TOP

Μετάβαση στο περιεχόμενο